17 april 2009

Sjunger som ett bi...

Ja ikväll så är dags för min TV-debut......min 15 minutes of fame. Jag vet ju redan hur det går men ni andra fåt gott vänta till ikväll 21.30 på Tv3.
Själv så kommer jag nog att stänga alla mina telefoner och sitta bakom en kudde och titta=)
Känns så nu iaf.

Näää självklart ska det bli skitkul att se sig själv på Tv......

Håll ögon och öron öppna...=)


Idag blir det en stillsam dag här hemma. Ska lägga om Thyras sovtider idag så det gäller att roa och åter roa.....! Blir numera en gång per dag...ska bli sååå skönt.

Men stackar liten igår kväll....en som hade ont efter sprutorna. Hon har aldrig reagerat tidigare men igår var det hemskt. Såg under eftermiddagen att hon gick så konstigt. Förmodligen spände det i låren efter sticken.
Innan sänggående ville hon inte va nere på golvet. Bara klängde sig fast runt min hals och grät.
Första gången på ett år man sett att hon haft ont eller mått dåligt av nåt...
Så det blev en avledon supp vid sänggående. Trodde att det skulle bli känningar under natten men hon vaknade bara till en gång vid 21 och grät men somnade om av sig själv och har sedan sovit hela natten som vanligt......ända till 8 faktiskt!!!
Såååå skönt!!=)
Nu blir det nog längre sovmornar här nu när vi lägger om dagsovtiden.....skönt=)

Nä ha en underbar dag. Ska jag själv ha åsså hörs vi senare under dagen!

Tills Vidare...

//BzzzzBzzzzBzzzzz Linda

2 kommentarer:

Nims sa...

Blir spännande att se ikväll!!:-)

Men du...du är då inte lite bortskämd ;-) Ska du ha ännu längre sovmornar??!!;-)

Hannis sa...

Japp!
Jag har laddat med godis och favoritkakorna!!

Kram