11 augusti 2009

3 veckor exakt

idag tills jag skakliva in på jobbet igen efter 1 1/2 årsledighet....HELT sjukt kommer det att kännas. Men oj va jag längtar......
Nästa tisdag så gör Thyra sin första inskolningsdag på Kompassen...längtar dit me.
Som tur är så kommer går man inte ifrån första dagen....vi ska va där mellan 9-12. Alldeles lämpligt som första dag. Tror det lilla bustrollet kommer att älska dagis.
Som hon far fram....jisses....kommer att kännas som semester när jag börjar jobba..hihi.
Men usch va jag kommer att sakna henne.....det är ju likson vi...jag o Thyra....vi hänger ju varje dag och har gjort det sedan dag1.....
Men men alla går igenom detta..

Jajja idag har vi iaf vart ute i skogen me Joker. Så skönt men det börjar kännas att trollet väger dryga 12 pannor. Hon är inte direkt lätt att bära på ryggen! Värsta träningspasset för mig är det då.
Nu sover hon och sen är det bara att åka mot Umeå och busstationen för att hämta upp Thyras kusin Maja. Hon ska va här hos oss nu till på fredag. Ska bli sååå mysigt. Hon börjar ju va så stor(9 år) så brukar bädda ner oss o kolla film på kvällarna. Ikväll ska vi iaf se So You Think You Can Dance på 5:an...tror hon kommer att gilla det. Hon som dansar själv!

Nä nu ska jag göra mig klar för att åka....Thyra verkar sova längre idag än senaste dagarna så det blir väl bara att kasta sig in i bilen på en gång hon vaknar!!

Ha en bra dag
Tills Vidare
//Linda

1 kommentar:

Joachim sa...

Har du mōjlighet att āndra på bakgrundsbilden, det ār svårt att lāsa texten mot den svart/vita bakgrunden, åtminstone från min mobil.
//Joachim