27 augusti 2009

Firar blomster...

Ja tydligen så är 4:e året som gift blomsteråret=) Så det är alltså det vi firar idag...
Firar och firar...inte så mkt till firande. Vi åt en god middag sen så åkte Johan iväg ner till båtklubben för att hjälpa Jocke tanka upp båten inför morgondagens och helgens tur.
Killarna drar ju iväg över till Vasa...hoppas bara dom får bra väder.

Vad ska vi då dola me jag, Thyra o Joker. Ingen aning! Får se vad dagen och helgen bjuder på.
Blir nog bara att va hemma och mysa tror jag. Ta igen oss efter dagisveckan...
På tal om dagis så går det såååååå bra.
Igår lämnade jag henne runt 9 och kom tillbaka lagomt till efter lunch. Skulle hjälpa till vid vilan.
Var ju heeeelt övertygad om att hon ALDRIG skulle somna inne me mmig bredvid sig samt andra där i sammarum.
Tjejen som har sovit ensam sen hon var 4 mån.
Hon höll på länge och spanade in migoch försökte flörta och satt sig o kollade in polarna.
Efter 30 min fick hon ge sig=) Somnade och sov en hel timme där.
Sen åkte vi hem.

Idag lämnade jag samma tid och kom tillbaka samma tid för att hjälpa till vid vilan. Idag hade hon helt fattat galoppen. Låg helt stilla och höll på. Somnade snabbare idag och då lämnade jag för att sedan komma tillbaka till 14 efter mellis.
Går ju bara huuuuur bra som helst.

Imorrn är det elddop. Då ska jag lämna i hallen redan 8.30 och sen ska hon va där hela dagen helt själv. Ända till 14.30....spännande.
Men jag tror det kommer att gå kalas.

Hon verkar trivas. Går här hemma och pratar om Nanna......en pedagog där på förskolan som heter Anna...en favorit har det blivit!!
Tur iaf att hon verkarha fattat galoppen. Hoppas det håller i sig. Förmodligen får man väl ett bakslag nån dag men...det tar vi då!

Ha det gött....ska passa på att surfa runt i cyberrymden nu innan maken kommer hem!

Tills Vidare
//Linda

1 kommentar:

Hannis sa...

Fyra år sen!
Är det verkligen så länge sen som vi stod i skogen och drack lakrits shot???
Grattis Hönan med make!
Stunden där du sjöng för Johan glömmer jag aldrig!!

Kram Puman