06 augusti 2009

Solen är tillbaka...

Har spenderat senaste dagarna mest ute i solen. Igår gjorde vi Nolia igen. Jag,Thyra,Vanja,Elliot & Eva. Trevlig dag! Så kul att gå me tjejer som vill gå inne i hallarna oxå. Johan är inte sååå mkt för det. Trångt och jäkligt!!
Men det var inte såååmkt folk igår så det gick mer än bra med vagnarna där inne.

Köpte inte så mkt. Blev en flaska galltvål(går ikke att va utan) och en tische till Thyra.
Klockren......

Eller hur?!?! Kommer att bli min favvotröja på henne...hahahaha...

Idag så har vi haft besök av Nina&Hugo....och som vanligt så är det alltid lika roligt men alldelens för kort om tid. Vill ha en hel dag me er!!!!! Vi har iaf suttit och myst och surrat i solen. Ätit glass med jordgubbar från mitt underbara land. Barnen badade en sväng på badstranden. Och som vanligt så gick min lilla dam ballistick....hon är galen i vatten. Idag var det rutschkanan som hägrade...upp o ner......

Nä nu är mina ögon ordentligt tunga...redan klockan nu......det får bli en sova tidigt kväll...inge läsabok.....!!

Måste ju ladda inför imorrnkväll.........ska jag ut på REX!!!!! Jäklar va trevligt det ska bli.

Me and the´girls.....=) Fantastico.

Tills Vidare

//Linda

2 kommentarer:

Åsa sa...

A men jösses vilken bra t-shirt. Sån borde mina två små också ha=) Var kan man få tag på dessa?

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Haha..den T-shirten hade passat bra din mina pojks oxå!! O du..festa lite för mig i morgon oxå =)

KRAM