25 augusti 2009

Så då var det ett tag sen jag uppdaterade om livet. Vad har hänt då...massor egentligen. Därför jag inte tagit mig tid att skriva.
I helgen var ju kusin Maja här hos oss igen. Vi hade mysigt heeeela helgen. Synd bara att helgen går så fort!! Men men....snart är det fredag igen.

Igår så var det ju dags för dagis igen och det var inte allsnån rolig dag. Thyra ville INTE va me nån av fröknarna och skulle helst va runt min hals eller i mitt knä. Så det innebar att jag inte kunde pröva att lämna henne. Men men....ett steg fram och ett tillbaka säger dom juh.
Så det var me fjärilar i magen jag åkte dit idag.
Och vet ni vad...det gick mkt mkt bättre idag. Testade att lämna henne där i 20 min. Så jag sa bara hej då och då sa hon bara "mamma"lite snabbt men sen var det bra.
Det hade iaf gått toppen. För när jag kom tillbaka så var hennes händer alldeles blå o rosa...och munnen me för den delen. Dom hade suttit och målat!!!=)

Hoppas det släpper nu och att det går bättre o bättre för varje dag!! Håll tummarna.

//Linda

Inga kommentarer: