10 augusti 2009

Morning!!!!

Vilken helg jag haft!!!=) Började så bra i fredags med party me tjejerna.....egentligen hade vi som roligast på förfesten...!! Ni vet surr och singstar....kan det bli bättre=)
Iaf så gick vi ut på Rex och där var det VARMT.....tjejtoan var typ upptagen med tjejer som stod och torkade av svett....jag vet visst låter det fräscht...hahaha
Men så var det. Vi hade iaf jäkligt roligt....thats it!

Vaknade på lördan med en huvudvärk jag sällan skådat...shit va det knackade...
Sådet var raka vägen tillmedicinskåpet och alvedon.=)
Sedan efter frukost lämnade vi Thyra hos farmoroch drog på Nolia. Bästa baksmällemedicinen må jag säga.
Vara ute o röra på sig och dricka.....mådde toppen redan efter lunch. Fantastiskt.

Iaf så var vi och försökte få till ett bra mellanpris på en ny husvagn men det gick åt skogen.
Det bästa för oss är om vi får sälja vår privat och sedan köpa nytt. Så det är bara att ha is i magen ett tag till.

Och vad hände igår då?!Joo fam Fältén var här hela dagen på lunch och jordgubbaro glass.
Hade en helt underbar skön dag i solen på altanen!
Nu säger ju vädergubbarna att det ska komma in en kallfront....så typiskt. När man bara har dryga 3 veckorna kvar av ledigheten....piss.
Jag hoppas iaf att dom har fel, det har dom haft förut=)


Spana in klänningen Thyrafick av mamma i lördags.....=)
Lindex Shop Online - Manchesterklänning
Bild från Lindex Shop Online

Nu har vi snart hela Muminkollektionen. Sågnu iof att det hade kommit en mössa samt leggings.
Ska åka o köpa dom me=)

Nä hörrni nu ska jag och Thyra prata ihop oss om vad vi ska hitta på idag!
Ha en underbar dag!

Tills Vidare!
//Linda&Thyra

1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Åh den där klänningen är ju så najsig..så fiiin =)

O vad det gäller pannknacket du hade i lördags..inte bra, men tur att det gick över..på Nolia av alla ställen =D