03 augusti 2009

Tillbaka till vardan,...

Så då var det måndag igen och Johan har börjat jobba.
Lite trist men ändå skönt. Nu börjar min semester igen=) hahahaha
Sista 3 1/2 veckorna jag har kvar på mammaledigheten. Helt sjukt. Jag har vart ledig sen 1 mars 2008........o nu ska jag snart tillbaka på jobbetoch Thyra ska in på dagis!!
Galet...

Helgen har vart toppen. Har inte alls tagit mig tid för att blogga nåt.
När vi var på väg hem från Lycksele i fredags så ringde Fia, vi blev vänner under gymnasietiden och har umgåtts flitigt år efter men det har blivit mindre eftersom hon numera är bosatt uppe i Piteå med sin kärlek(men det brukar iaf bli 1 gång perår).
Iaf så ringde hon och dom skulle ner till Umeå, skulle besöka Nolia på lördan och bo hos hennes föräldrar i husvagnen på campingen.
Jaaa iaf så hörde hon om dom fick komma förbi o hälsa på!! Dum fråga.....
Det blev middag och massa vin....MKT MKT trevligt.
Tom hennes föräldrar dök upp efter ett tag och satt me oss=)

Lördan så blev det Nolia heeeeeela dagen. Manne,Vanja & Elliot hängde oxå me.
Jätteskoj....I LOVE Nolia.....bara att gå omkring där o kolla in alla grejer men alla människor är ju roligast. Det lockar ju sååå många och folk man oftast bara träffar en gång per år typ.
Superskoj. Har två inbokade Noliadagar kvar...=)
Efter Nolia åkte vi hem och mamma och pappa kom för att sova över.Så vi grillade och åt en massa god mat. Mysigt!!

Igår gick vi i ångest...tror jag hade mer ångest än Johan....alltså över att semestern va slut...!
Ja usch

Nä nu ska jag ut på prommis med svärmora o hun´o ongen...=)

Ha en härlig dag
TillsVidare

//Linda&Thyra

Inga kommentarer: