16 augusti 2009

Ja må hon leva...

Grattis till mig själv idag!!!=) Tackar Tackar....=)
Har fått så otroligt många grattismeddelanden idag. Tack alla ni goa vänner som kommer ihåg mig=)

Har haft en alldeles underbar födelsedag tillsammans med min lilla familj.
I morse tog jag och öppnade det röda paketet medsilversnören(jaaa jag lyckades hålla mig)
och det var en armbandsklocka som jag gått och suktat efter sedan i början av sommaren.
Blev jätteglad!!! Åkte nästan på en gång ner till butiken för att få den rätt inställd till min armled!! Den här är det!!
Sen har vi firat med lite tårta och god mat. Lagomt firande av födelsedagen.
Var faktiskt iväg på ett litet jobb oxå i eftermiddags. Sjöng på ett barndop! Det gick ba fint=)

Så ja nog om mig och mitt firande.
Igår ja, vi var ju bjudna på surströmming hos svärmor.....det blev inge surströmming till min stora besvikelse...
Men det blev en helt FANTASTISKT underbar pastasås istället...samt en massa gott röd vin=)
Blev en riktigt trevlig kväll med hela bunten!! Solen sken, det var lite kallt i luften men i det stora hela så var det supermysigt. Barnen sprang runt och busade halva kvällen....underbart att se.

Nä hörrni, nu ska jag snart lägga mig och kolla en film....eller så blir det lite bokläsning. Storm ute så det ska bli mysigt att krypa under täcket.

TACK TACK återigen alla som kom ihåg mig idag!!! Love you all!!


Tills Vidare
//Linda

1 kommentar:

Hannis sa...

Näää,Skruttan!
Jag glömde!
Förlåt...Grattis i efterskott!
Men du fick en fin dag i alla fall=))
Och en snygg klocka!

P&K Puman