11 mars 2009

Dagens outfit!!

Är Fem Myror kollektionen från Lindex. I just LOVE IT!! Tror banne mig jag har det mesta!!
Det jag inte har försöker jag få tag i på Tradera. Slut med den kollektionen nu!!=( Tycker jag och Thyra är SKITTRIST!!
Visst är dom fina?????


Och nu tänkte jag gnälla lite. Jag och Thyra åkte till BVC i morse för vägning och mätning. Brukar åka en gång i månaden.

Kom dit vid 8.55, dom öppnar 9 och man vill va i tid eftersom det är drop in och man skriver upp sig när man kommer. Iaf så kom det några till och klockan slog 9.10....ingen personal som öppnar och det är ingen därinne så långt vi ser.

En av oss går upp till vårdcentralen och hör efter. Han återkommer med en lapp där det står.

"Ingen vägning idag, personal på utbildning"

Då var klockan 9.20..............................hade dom inte kunnat sätta upp lappen INNAN 9. Vi var 5 vuxna o 6 barn där utanför i trapphuset!!!!!! Mkt dålig stil tycker jag!!

Det var bara att åka hem! Inge mer med de!!

Nu står jag och bakar matbröd. Tänkte försöka va lite mer ekonomisk.=) Johan klagar på vårt matkonto!! hihihihi

Ha en underbar dag!

Tills Vidare!

//Linda

Inga kommentarer: