02 mars 2009

Så ja..

Efter massor av sömn...dvs från 21-7.30 så känns allt bra igen. Lördagnatt bjöd på mindra roliga överraskningar!!
Efter en hur härlig dag som helst ute på skoter med goa vänner så vaknade jag runt midnatt och kände att magen var fasen inte fräsch.
Upp och körde Gustavsbergar´n. Tänkte att ni fasen är det kört.....magsjuka....hate it!
Men när jag vääl var klar där inne så kände jag mig genast bättre och vi la oss och såg nån film.....
Bra va..mitt i natten o man ska upp o jobba!!
Men jag visste ju inte hur det skulle bli med jobbet, väntade ju bara in nästa toabesök.
Somnade kanske runt 2.30 och vaknade runt 7 när klockan ringde.
Inge mer kräk så jag beslöt mig för att åka på jobbet.
Åt lite käk och det gick kalas. Men trött som ett jehu.....!!

Jobbade och hade en rolig dag där med mina jobbarkompisar. Saknar dom faktiskt!! Man känner det när man vart ifrån dom ett år.....!!! Vi har rätt kul när vi är där på jobbet!!!=)

Iaf så åkte jag hem och vilade en snabbis för att överhuvudtaget orka med kvällen.
Vi detta laget var jag rätt trött och det kändes som om jag hade 40 graders feber.
Johan gjorde tunnpannkaka till middag!!=) Ja ni hör rätt...han fick fixa middagen.
Dem blev riktigt goa, åt dom med socker!!!!=)

Kvällen gick sedan väldigt lugnt till, jag satt bara o inväntade tiden tills klockan skulle slå 19 och det var dags för Thyra att hoppa i säng.
Efter det så blev det sängen för oss oxå.
Vaknar idag och allt är som vanligt igen!!=)

Undra vad jag åkte på...har funderat massor och förmodligen måste det vart nån slags matförgiftning!! Kan inte ha vart nåt annat.
Varken Johan eller Thyra har visat nåt tecken. Så jag undrar vad jag satt i mig som inte var bra.
Kan det ha vart nån kycklingbit som inte riktigt var stekt till middan? Kan man reagera så då??
Popcorn??
Nä jag har faktiskt ingen aning!

Skit samma....blev ju inge mer av det så!!

Nu ska jag ta o montera ihop ett CD ställ som köptes igår på IKEA av svärmor. Beställde massor av grejor....så kul att få ställa i ordning o dola.
Längtar tills efter påsk när man får vårstäda och hänga upp nya gardiner inför sommaren....dom ligger ju bara o väntar!!

Ha en bra dag!!

Tills Vidare!
//Linda&Thyra

Inga kommentarer: