19 mars 2009

Snygga jeansleggings..

Spana in dessa snygga jeansleggings som Thyra fick igår av mina kära släktingar....
Lindex Shop Online - Caprijeans
Bild från Lindex Shop Online.

Snygga va?? Fick ju även en tunika men den finns inte på webshoppen så jag kan inte visa den. Lindex lindex......har ALLTID snygga och bra barnkläder!! Me like!
Tänkte ta en sväng på webshoppen nu och spana in outlet men även vårens kläder.
Fick en mängd rabatter i postlådan från Lindex som ska utnyttjas! Jajjemän!!

Vad gör vi idag då tro? Vad gör vi inte.
Dagen började 7.30 som vanligt, upp o koka kaffe göra välling. Frukost till sig själv sen. Men idag skulle vi iväg dessutom...8.30.
Järnet till Vännäs för abortsprutan till vovven. Det visade sig dock att vi satt på fel veterinärstation....hmm.....kom fram efter ca 20-30 min. Åkte till rätt och sprutan blev tagen.
Sen var det järnet hem, trodde Thyra skulle somna i bilen men ikke. Övertrött som hon var la jag henne i sängen inne när vi kom hem. Sov en liten stund o sen var det att kasta i oss lunchen.
Iväg igen med bilen.....

Nu mot nya äventyr....leverera våra SNYGGA SNYGGA foldrar (The Lizzy Jo Jays) till Jessica. Surrade där en stund. Järnet till OnOff....ni kommer inte att tro mig men min mobil som jag fick ny i januari är TRASIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dessutom trodde dom inte att detta felet skulle gå på garanti men dom skickade iväg den för kolla ändå. Det ser nämligen ut som om jag har tappat eller kastat mobilen för displayen har en stor crack längst ner så den är kolsvart förutom några snygga färger till linjer kors och tvärs...
Hmmm...jag har absolut INTE kastat eller tappat den.
Det låg på köksbänken igår när jag skulle laga mat och när jag ska använda den en timme senare så ser displayen ut så?! Kanske den åt palt och hamnade i paltkoma?! ja jag vet inte.
Blir i mitt stilla sinne rätt förbannad ändå......

Sen bar det iväg ner på Vallmovägen till Vanja. Min mobilutlånare...haha....tur hon har en som bara ligger. Borde kanske skaffa klippkort på mobillåning...?!
Det har som blivit en vana sista månaderna.

Jaja vi åkte hemåt på en gång sen för mellis och sovstund igen. Nåt ska väl få stämma in idag...!

Så nu har jag satt mig i soffan och tar det mer än lugnt.....!! Skönt.
Nu har jag kvar,innan fjällresan på lördag,:

*Göra i ordning en tjälknöl
*Köpa ny tröja till Thyra
*Apoteket, solkräm,alvedon o sånt till Thyra
*Barnens Hus,fixa kalasgrejor
*Köpa ägg i Yttertavle
*Tvätta
*Packa

Shit......ser att jag har lite kvar att fixa ändå....allt imorrn!!!=)

Nä jag glömmer det för en stund....nu ska jag lägga mig i soffan en stund.
Ha det så länge!

Tills Vidare!

//Linda

Inga kommentarer: