13 mars 2009

Städ och plockdag

Idag har vi städat och plockat jag och Thyra. Eller.....mamma har plockat o Thyra har oxå plockat.....ur lådor o sånt. Ett tag försvann hon på sitt rum och va där en läng stund. Jag hörde hon sitta o prata och tänkte att hon lekte med sina leksaker....men ack va fel jag hade.
Hon hade dratt fram allt ur nedersta lådan samt en låda ur garderoben. Hon hade skitkul bland alla kläder och filtar.
Det såg ut som ett slagfält där inne!! =)

Nåt annat roligt idag kan jag inte bjuda på. Vi har inte gjort mkt mer. En hemmadag. Skönt det me ibland!! Man måste ju ta hand om tvätten o hemmet nån dag i veckan. Hur trist det än är!!
Nu inväntar jag Lets Dance. Undra vem som åker ikväll. Det måste ju nästan bli Elisabeth va?! Eller....blev lite chockad förra fredan när Niklas Wahlgren åkte isället för henne.
Men hon kanske är rätt poppis bland folket. Iof så är hon ju rätt kul i intervjuer!!
Ja vi får la se.

Sen ska jag spana in kvällens Singing Bee.....se vem av dom man känner igen ikväll!!!
Alltid är det nån av deltagarna....! Så roligt!!

Ha en underbar fredagkväll....ska jag. Fast det blir sängen tidigt. Är aptrött ikväll!!
För många sena kvällar framför tv:n....!

Thyra leker i hallen. Jätteroligt att riva ut alla skor!!!


Thyra och Elliot.
Ha det gött...


Tills Vidare!

Inga kommentarer: