16 mars 2009

Det som händer det händer här!!!

Vilken start på dagen.....har svägerskans hund här idag som tydligen höglöper.....
Joker och hon har vart tillsammans tidigare när hon löpt. Idag var dom ute på gården en srund och busade som vanligt. Tittade ut på dom och minuten senare säger Vanja...."nu händer det saker"
Tittar ut och vad ser jag...Joker uppe på ryggen.
Sprang ut och inser att skadan är skedd. Joker sitter fast i henne...!!!
Var bara att sitta där i snön tills dom släppte varann...

Nu sitter jag med en klump i magen. Väntar på att svägerskan ska ringa vetten få höra vad hon säger.

Sååå typiskt......!! Som två tonåringar, går inte att släppa dom med blicken!!!!
Jajja nu har det hänt.........

Joker däremot verkar galet nöjd. Han ställde sig på snöhögen här ute och la av ett yl.....har jag aldrig hört av honom förut...!!!

Ja annars har dagen vart bra. Vi har planerat mat till fjällen. Ska iväg o handla imorrn tänkte jag.
Elliot har fått solbrillor nu. Spana in grabben!!!




Verkar rätt nöjd va?! Motför Thyra som hatar sina. Tror det blir bättre när vi kommer upp till fjälls o solen skiner o blänker mot snön.

Nä nu måste jag ta tag i middagsförberedelser. Har ju möte med The Lizzy ikväll.

Ha det gott tills vidare!

//Linda

Inga kommentarer: