18 mars 2009

Storfrämmen

Idag har vi haft en supertrevlig dag!!! Vi har haft storbesök från Åmsele.=)
En moster och två kusiner. Alldeles för sällan man ses. Blir så långt mellan gångerna. Ändå bor ena kusinen här i Umeå. Men men så är väl livet och vi har desto trevligare när vi väl ses!!
Det var iaf väldigt trevligt att dom ville komma och hälsa på mig och Thyra.
Thyra fick superfina kläder av dom.
Ett par jeansleggings, en tunika och brummelina kalasbyxor!!=)
TACK TACK!
Var väldigt uppskattat!
Innan besöket så var vi ute på en timmes prommis i ett helt underbart väder! Var så skönt. Jag gick bara i en tunn tröja samt en fleeceväst. Nu kommer våren.
Vädret för gärna fortsätta så här 2 veckor framöver och då speciellt i Kittelfjäll!!=)
Vi åker ju på söndag......ojjj va skoj.
Men MASSOR att göra innan.
Imorrn förmiddag blir det ett besök till Vännäsby och veterinärstationen. Vi ska ge hunden som Joker tjuvparade en abortspruta. Hon ska ha två sprutor två dagar i rad!! Men skönt att få det bortgjort innan vi åker. Kan man koppla av där uppe!!
Ha en underbar kväll. Nu ska jag lägga lilltjejen!!
Lägger upp nån bild på mina släktingar från idag!!!

Här sitter Thyra med min moster Sonja!!

Thyra med min kusin Tommy, min moster Sonja samt min kusin Ingegerd!!!

Tills Vidare!!

//Linda&Thyra

1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Vilka fina bildurch =)

Ha en überfin helg!!

Kram från Tant med familj!