06 maj 2009

Da da da da da da da....SHOPPING!!!!!

Idag har kulorna rullat på Ume centrum.....!!
Drog iväg så vi var däar lagom till öppningsdags.......sen var börsen öppen hela dagen!!

Köpte 4 par byxor, varav två korta. 3 par skor, ett par ballerina, ett par pumps och ett par höga stövlar.
2 tshirts, 2 linnen en blus.
1 stycke vår/sommarjacka.
1 Bh
1 jeanskjol

Sen blev det ju såklart en blus och en klänning till Thyra......

Slutanotan.....drygt 4000:-

Så nu har jag handlat klart för ett tag!! Men oj va skoj det är att bara gå omkring och köpa det man vill ha. Inte många dagar man får va "kung" på stan. Lovely.

Lunchen avnjöt vi på Costas. FANTASTISK lunchbuffé´.......har inte ätit så mkt på måååånga dagar så det räckte både till lunch och tydligen middag oxå. Har inte blivit hungrig än så......blir väl frulle imorrn nästa mål.

Var hemma 16.30 och då hade Thyra precis ätit middag hos farmor. Så jag slapp tom laga mat till henne när jag kom hem.
Skönt! Tack snälla farmor!!

Var bara att åka hem och packa upp alla kläder. Nu ska garderoben rensas och alla gamla skitkläder ska bort. Får hurven när jag ser vissa tröjor och inser att jag även hade dessa när jag gick gravid. Nä....andra bullar!

Nu ska jag rasta hunden, hoppa i säng och invänta Greys Anatomy.....
Är rätt trött efter idag. Speciellt i armarna och handlederna. Har ju burit några kassar idag!!=)

Tills Vidare!

//ShoppingLinda

Inga kommentarer: