25 maj 2009

Vaddå lockar...

Kolla in Thyras lockar hon har börjat få. Dom kommer fram när hon har blött håret. Men förstå va lockig hon kommer att bli. Sååå sött.
Så vad händer annars i Holmsjön idag då....absolut ingenting. Det är en sån dag man går o trampar och försöker komma på nåt men inget blir gjort. Förstår ni va jag menar...?!
Ska iaf ut en sväng efte T sovit. Åka in me Eva till storstan. Kanske ett besök på Granngården....eller förmodligen blir det så. Eva skulle köpa olja till motorgräsklipparen=)
Spana in stan bara, alltid lika trevligt. Igår em körde vi in o kollade in platsen för rånförsöket. Bilarna som hade brunnit och så. Banne mig halva stan var avspärrad...(nu överdriver jag).
Otäckt stort rånförsök iaf. Sånt man läser om i tidningarna juh. Automateld i Umeå?! Hallå?!
Det kryper närmare o närmare.
Ikväll är det dags för The Lizzy att träffas igen. Nu ska vi planera vidare, framåt=)
Så nu ska jag skicka över lite rocklåtar till Cilla och sen ska jag fräscha upp mig lite....=)
Ha en bra dag!
Tills Vidare
//Linda


Inga kommentarer: