28 maj 2009

Shoppat..

Så det blev en liten sväng på stan på förmiddagen.
På en timme hann man bränna lite pengar...=) Varför ska det va så roligt?!?!

Köpte detta på lindex..

Lindex Shop Online
Bild från Lindex Shop Online

Lindex Shop Online
Bild från Lindex Shop Online


Lindex Shop Online - Capribyxa
Bild från Lindex Shop Online

Fast byxorna här ovanför köpte jag i turkost!




















Köpte även denna klänning/tunika och strumpor på Lindex. Fanns dock ingen bild på dom på webshoppen så jag fick fota själv.

ÄLSKAR Lindex barnkläder!!!=)

Sen blev det dessa solkläder från Lilla Mirakel.....med tillhörande keps!=) Superfint!
















Bild från Lilla Mirakels hemsida

Det enda jag ska köpa till henne nu inför sommaren är ett par crocs. Kanske kanske blir en sväng dit i em eller imorrn=)=)=)

Nu ska jag ta igen mig på soffan ett tag!

Tills Vidare

//Linda&Thyra

2 kommentarer:

Åsa sa...

ohh, så fina kläder. Klänningen/tunikan var ju verkligen underbar.

Tack snälla du för snälla ord i min blogg=) På måndag gäller det.

Ha en bra helg ni med.

Kram

Dinara sa...

Haha, här har vi också shoppat massa sommarkläder! Hoppas att de kommer till användning imorgon, det ska bli jätte fint! :)
Trevlig blogg du har!
/dinara

www.mammadinara.blogg.se