21 maj 2009

The Stores skyltfönster...

Nej jag har inte dött, jag vet har totalt försummat er och bloggen.
Har så grymt mkt för mig just nu. Är det inte rep så är det vårstädning av tomten.
Mellan där så har jag ju en 1 åring att springa efter.
Men men, nu istället så tar jag mig tid innan resten av familjen har vaknat. Kanske bäst.

För så fort den lilla är vaken så rullar den här dagen fram i ett otroligt tempo. Bara gissningar, men jag kan berätta.
Klockan 11 ska jag iväg på rep inför helgens spelning på Kultutnatta. Under tiden här hemma ska Johan hinna köpa en skiva(hyllplan) för att "bygga" om husvagnssängen till Thyra.
Det ombygget ska ske idag , förmodligen under tiden hos sover och jag är o repar.
För när jag är klar med det så ska vi dra iväg med husvagnen ner till CampVallmovägen.
Där är vi bjudna på grillat och vin=) Så då sover vi över....så skönt att ha en sommarstuga på hjul!
Just det, innan jag ska iväg så är det ju frulle bestyr samt efterrättsbakning.....
Så ni ser ju, jag har en hel del att göra. Men det är ju så jag trivs bäst!
Synd bara att bloggen försummas...men.....det kommer alltid så smånigom.

Igår kväll hade vi en mindre spelning på Umeå Studenkårs 50 års jubileums bankett....,oj va långt det blev,.....körde bara ett medley, Abba , funkar i alla lägen.
Sååååå roligt att spela. Var ett tag sen nu och visst pirrar det i magen innan man går in och man blir "påad" men det går över me ens....
Den roligaste hobbyn som finns. Sen att man har en helt underbar man som ställer upp och tar hand om familjen under tiden. Det är ju lite tid som går åt innan/under tiden.
Tack snälla underbara Johan!

Men då kör ju jag med lite mutor oxå=) Jag fixar ALLTID käk åt honom samt Thyra innan jag drar. Så så glamouröst är det. Kan stå och steka korv en stund innan jag ska iväg.
Tror ni Carola gör det???

Så på lördag då....visst kommer ni förbi och kollar på oss i The Stores skyltfönster??
Det hoppas jag verkligen.
Vi kommer att spela mellan 13-16 i block. Kommer att ta 20 min pausar mellan varje.
Men ni är såå välkomna att spana in oss.

Nä hörrni nu har ni fått en liten uppdaterin om vad som händer i det Åströmska hemmet.
Nu ska jag surfa vidare innan starskottet för dagen går.

Tills vidare

//Linda

Inga kommentarer: