17 maj 2009

Underbara helg...

varför är du redan slut.....
Går alldeles för fort......och vilket väder det har vart.
Jag o Johan har krattat gården så nu är det klart. Skönt. Det som återstår nu av vårarbetet är att olja altanen och det har jag påbärjat idag.
Men jag hann inte så mkt eftersom jag var ensam och hade en 1åring som sååå gärna ville va nere i oljehinken och plaska...
Så jag tar resten imorrn när hon sover. Ska ju va 16 grader varmt imorrn....

Idag har det oxå vart varmt o skönt. Inte ofta vi har vindstilla på gården iom att vi bor vid vatten. Men idag har det var superskönt.
Jag och Cilla repade här på altanen och kan nog lova att det är inte många som har så underbar "replokal". Helt fantastiskt. Vi stod ut mot sjön och hade vinden i håret.....
Här behövs ingen "Carola-fläkt" inte...hihi

Nä nu börjar tröttheten slå i mig....dags att lägga sig o läsa aftonbladet och kolla tv tills ögonen faller ihop.
Ville bara dela med mig av min fantastiska helg.

Nu tar vi nya tag inför denna vecka av spelningar o rep.....
En spelning på onsdag o en på lördag...=)
KUUUUUUUUUUUL.

Sov så gott!!

Tills Vidare!

//Linda

Inga kommentarer: