12 maj 2009

Turkelandet

Ja va tokigt det kunde bli.
För några veckor sedan satt jag och Johan och bokade en resa till Thailand i januari nästa år.
Men ju närmare tiden kom tills anmälningsavgiften skulle va inne så kände jag att jag egentligen inte hade lust att åka "själv". Hade känts roligare om familjen Fälten hade hängt me eftersom dom oxå har smått. Lite tryggare.
Så vi avbokade!!!!

Nu för 3 dagar sedan satt jag och Vanja och pratade på MSN om att dom hade tänkt ta en veckas resa till europa nånstans. Jag tände ju direkt på iden och frågade om vi kunde hänga me!=)
Så igår var jag och Vanja och bokade oss en vecka till Turkiet.
Vi åker den 15 juli, direktflyg härifrån Umeå. Känns toppen!
Jag har iof ALLTID varit emot att åka dit och jag har sagt att jag ALDRIG ska sätta min fot där.
Men nu har vi bokat och det känns förjäkla roligt och skönt.
Tänk att åka direkt härifrån.......lyxigt!

Här är hotellet vi ska på på.

Få lite sol o värme sådär mitt i sommaren!! Vi har ju bara vart i december senaste åren. Till underbara Thailand. Men men, nästa resa blir dit. Då Thyra är lite större med eget säte=)
Dom kostar ju iof då men......!! Skit samma!! Det är det banne mig värt!

Känner mig som en urtvinnad trasa idag. Repade till 23.30 inatt och jag som är van att hoppa i säng runt 21. Dessutom vaknade Thyra en halvtimma innan hon brukar, dvs 7.
Jätteroligt......!!
Man ska inte klaga. Hon sover ju ändå hela nätter....men det är lätt att ta till gnälltarmen när man inte är van det!!
Iaf så låg vi och mös och kollade tv till nästan 8 ändå.....jätteskönt!

Sedan drog vi iväg på stan och mötte upp Malin&Leia(BB-kompisen) och Marie.
Tog en lunch på Costas och som vanligt så var maten HELT underbar. Kan verkligen verkligen rekommendera det stället!!!

Nu är det lite vila och när T vaknar så blir det Maxi. Ska dra med farmor dit oxå!

Ha en underbar dag!

//Linda

Inga kommentarer: