26 maj 2009

Ungrackare....

Idag har Thyra verkligen testat mammas tålamod......allt och då menar jag ALLT hon INTE får göra skulle hon absolut göra. Och fick hon inte så ställde hon sig och skrek rakt ut...hmm..
Det var allt från att bita i damsugarslangen, riva i tapeten till att slita ut från alla skåp i köket.
Så idag har jag haft fullt upp och är HELT slut på just nu.

Ska nog ta mitt pick o pack o lägga mig tidigt ikväll.
Är ju dessutom mängda på tv....!! Min tvkväll....=)

Så egentligen orkar jag inte blogga ikväll men tänkte att jag skulle dela med mig och få lite sympati...=)
Fatta att jag har gått an så jag var svettig innan kvällningen....hihihih.
Underbart med barn.....

Vi har iaf vart och storhandlat på Maxi och det var ju oxå roligt....
Tror att snart ska Thyra få stanna hemma när jag handlar. Snart hoppar hon väl ur kundvagnen och slänger sig på golvet o tjurar. Jo jag vet hon är bara 1 men ta en sån sak som när vi åker förbi en godishylla. Ungen har aldrig ätit godis men nog fasen blir hon tokig när hon ser hyllan?! Vad beror det på?! Färgerna?!

Ja jag vet inte...men men....som sagt ungar är härliga.

Ha en underbar kväll....

Tills Vidare

//Linda

1 kommentar:

Åsa sa...

Ajaj, vilken dag ni haft. Önskar jag kunde säga att det blir lättare med åren.
Hoppas på en bättre onsdag för er=)