15 maj 2010

12 år sen..

jag tog en joggingrunda. Men i morse när jag vaknade var jag sugen på att testa.
Klädde på mig och tog med mig Joker medan Johan och Thyra låg kvar i sängen o myste.
Sedan bar de iväg på en joggingrunda runt sjön. Måste ju erkänna att jag gick små bitar men mesta delen blev faktiskt sprunget.
Riktigt skönt faktiskt. Tror baske mig jag ska ta mig för samma imorrnbitti. Om jag inte är för lämmen imorrn!!=) Vi ser väl.

Dagen då so far. MKT bra. Vi åkte ner på stan vid 10 så vi var där när allt öppnade. Johan köpte sig en jacka på Peak och sedan tog vi en mjukglass i solen.
Sedan bar det iväg på alla möjliga butiker för att spana in nya utemöbler. Är sååååå less på våra plastmöbler så nu ska det införskaffas nya!!
Hittade två grupper som vi ska fundera lite på. Men billigt är det då inte!!! Jisses!!
Ena gruppen me 8 positionsstolar och bord kostar 12.000:- och de andra me 6 positionsstolar och bord kostar 10.400:-
Egentligen bästa priset på 8 stolar o bord. Men då tillkommer dynor och parasoll. Skulle tro vi landar på runt 15-16.000:-
Ja vi får fundera!!!=) Snygga var dom iaf!!!

Nä nu ska jag gå och marinera lite kött här på jobbet. Kollegan och jag tänkte ha lite mysafton me grabbarna. Utemiddag på baksidan me massa gott grillat och tillbehör!!
Hoppas ni har en minst lika härlig lördag som jag!!

Tills Vidare
//Linda

2 kommentarer:

Hannis sa...

Joggat???
Är du frisk eller??
Duktig är du hur som!

Låter då mysigt med grillning med boysen=))
Själv går jag på GI diet och inga cigg.
Sjätte veckan utan cigg!!
Bra mår jag som 17=))
P&K Puman

Hipsterlillamy sa...

Näää jag börjar undra om jag fått nåt åt huvudet!!!=)
Får se om jag är nå lämmen imorrn annars tror jag det blir en repris.
Hårdträning som gäller=)=)

Va duktig du är som inte röker längre.....!!! Bra tjejen!! Kan va nyttigt för dig!!=)
Vi borde ha setts snart!!!
PUSS O KRAAM