28 maj 2010

Regn regn regn

och helgen har bara börjat!!! Varför ska det regna nu! Jag som har värsta planerna för helgen nu när Johan är och svirar på maskinexpo i Stockholm!!!!
Skulle dels gräva upp ett hål för en svartvinbärsbuske vi ska få av Eva O Jörgen samt att jag skulle börja gräva ur för en sandlåda jag tänker bygga här på gården!!
Jaja,vi hoppas på bättre väder i morgon.
Idag har vi bara räjt runt på eftermiddagen. Besök godishuet, barnens hus och Jysk. Dock blev inget handlat mer än godis!!=) Joooo två rullgardiner till friggeboden uppe i Klippen!

Bakat bullar har vi iof gjort oxå efter att vi skjutsat Johan på flygplatsen!

Igår kväll hade jag en superkul kväll med Nina. Vi möttes upp runt halv sex o så tog vi en middag på stan. Nu tror väl alla att vi gick på nån fin restaurang men vi satte ner våra arlsen på McDonalds...hahahahaha...väldigt exlusivt när vi var barnlediga o allt!!
Men gott var det, och bara det att inte behöva utfodra en annan.Bara mata in i sin egen mun!
Sedan drog vi ner på Kajen för att avlyssna RixFm´s festival. Det var riktigt riktigt bra må jag säga.
Skrattade ibland så jag fick kramp i magen, inte åt artisterna men åt annat!! Väldigt roligt.
När vi satte oss i bilen för att åka hem så började regnet. Snacka om tur!!

Nä nu ska jag och tjejen ha lite mys innan det är dags för henne att sova. Då blir det mys för mamman. Ska lyxa me CHIPS ikväll....vääääldigt nyttigt och viktväktarvänligt. Toppen på det blir nog en öl!!!!=)

Ha en härlig kväll!

Tills Vidare
//Linda

3 kommentarer:

Anonym sa...

Man måste även unna sig saker ibland och det är du din goding värd!!

PUUUUUS på dig och oj va du ska sakna mig /helena

Hipsterlillamy sa...

Men eller huuuur!!!! Tack snälla!
Ha det underbart o SJÄLVKLART kommer jag att sakna dig!!

PUUUUUS

Nina sa...

JAAAA en mycket rolig kväll hade vi!!! :-)
KRAM