04 maj 2010

Core

Har vart på mitt första Core pass idag!! Hade Eva och Jeanette me mig!!
Jäklar va bra o effektivt det var. Mage, rygg men även "butten" fick sig en hel del träning!! Man blev då svettig! Kommer absolut att boka in mig på fler sådana pass.
Gick sedan upp till gymmet och körde 30 min på crosstrainern. Så idag har jag fått till ett superbra pass. Kände mig så jäkla pigg i kroppen. Roligt att träna då!
Tog mig en liten prommis me Joker när jag kom hem oxå. Nu börjar det torka upp på vägen så nu får jag inte halva vägen in i huset sen så. Men han har blitt gammal o lat min hund...hahaha
Han lägger sig o rullar i snön som finns kvar efter vägen - eller så är det för att han älskar snön så mkt!!

Nä nu ska jag ta o hoppa i duschen och dra på jobbet!!

Tills Vidare!
//Linda

Inga kommentarer: