11 maj 2010

VAB

Ja tro det eller ej men det blir VAB inatt för mig då. Nä men vi tog det beslutet eftersom Johan sopar(kan inte va hemma) och Thyra inte är hundra i magen än. La en "platta" på köksgolvet i morse.
Jag börjar tro att det är mitt fel. Tror jag måste va försiktig me vällingen. Imorse innan välling var hon på ett strålande humör. Frågade efter välling så glad i hågen hoppas jag till köket och blandade fullkornsvälling me majsvälling. Efter flaskan så blev hon väldigt stilla och loj. Stod stilla och ville helst bara lägga ner huvudet o vila. Sedan kom då "plattan". Efter det var hon glad igen. Ville ha festis o kakor......!! Ja va tror man?!
Inte lätt me de små ska jag säga.
Men men jag får ju sova hemma en natt till samt se Desperate hemma i sängen. Nice!
Men imorrn natt blir det jobb för på torsdag är det ju röd dag så dagis är ju stängt men Thyra ska va me farfar en stund!!! Så då kan jag sova och Johan kan jobba...(lyckliga han).......

Iaf så tog vi bilen i morse och åkte till Johan i lastbilen. Packade me en spyhink och lite picknick fika. Lämnade Thyra där och åkte på gymmet. Har ju vart hemma sedan i fredags(ledig) me henne så jag behövde verkligen komma iväg själv en stund.
Det hade gått super att va me pappsen. Blev en timma så nu vet jag ju det....dock är sopningen över efter denna veckan ser det ut som. Iaf för Johan. Han börjar åt NCC på måndag. Men det skulle då fasen inte förvåna mig om han tänker sopa på kvällarna oxå....då är han ju galen!! Nån måtta får det va!!

Jajja nu vilar lillThyra en stund så jag ska passa på att surfa runt lite..

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: