20 maj 2010

Väder...

Helt underbart väder idag me - check!!! Fantastiskt skönt att kunna gå omkring ute på gården i bikini och dola på.
Kom hem strax efter 7 i morse och hoppade i säng på en gång. Slapp tandhygenisten idag då dom ringde och meddelade att hon var sjuk - SKÖNT!
Så när jag vaknade kunde jag hoppa i bikinin och lägga mig i en solstol ute....sååå härligt.
Drog sedan iväg till gymmet en sväng för lite fys och så tränade jag även armar o bröst...innan det var dags att hämta upp mini från dagis.
När vi kom hem stannade vi ute en bra stund till. Det är så härligt att man vill ju inte gå in och laga mat!! Skulle kunna bo ute på gården sommartid.

På tal om mat, ni kanske undrar varför jag inte skrivit om viktväktarna på länge. Jag är fortfarande me. Har haft en halvsvacka och viktminskningen har inte gått så fort, vilket jag har vart väl medveten om när jag har satt i mig den där extra bullen.=)
Men men igår var det ju vägning och vågen visade minus 1 kilo igen...=) Så nu har jag tappat 10, 5 kg totalt. Nu tränar jag ju så mkt så det kommer väl inte att tokrasa men jag är nöjd med det som far. Har 4-5kilo kvar till målvikten. Nu kör vi!!!!
Var föressten o sprang igen igår kväll....eller jogga kanske man ska kalla det=) Jogga - powerwalk....orkar ju inte springa hela vägen än!!!
Men jag är nöjd me den kondis jag har lyckats åstakomma so far. Den ska bli bättre!! Grymt taggad!!

Nä nu ska jag spana in Lindex webshop. Har 25% på ett helt köp. Kanske borde bränna lite barnbidrag.....visst är det roligt!!
Sen ska jag bara slappa inför nattjobb igen.

Imorrn drar vi till Fredrika. Ska va uppe i Fjälltuna och städa ur stugan inför midsommar då svärmor o svärfar kommer upp dit!!
Så vi ska städa och rensa ut lite där. Ska bli kul. Hoppas på lika bra väder......
Thyra ska nog få spendera mest tid me mormor o morfar...=) Så vi får dola i lugn o ro.
Hon pratar redan nu om att hon ska handla godis me mommo o moppa på lördag!!

Jajja nog surrat för idag!!
Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: