26 maj 2010

Costas me underbara vänner

Idag har det bara flytit på. Lämnade på dagis och åkte och tränade på en gång. Så skönt att va där på morronen när det är nästan tomt! Tog sedan me mig duschgrejer så jag tog det lugnt där och fixade till mig i lugn och ro. Sedan bar det iväg ner på stan och träffa underbara Emelie och underbara Erica. Shit det går alldeles för lång tid mellan gångerna!!
Vi har vart me i samma showensemble tidigare!!
Så det blev en heeeel del surr. Dessutom ska ju Emsan ha bebis i september!!! Lillbruden ska bli mamma. Så spännande.
Erica tar sin sjuksköterske examen på söndag. Ja det hade hänt massor sedan sist.
Otroligt roligt hade vi, ja både då och nu!!!

Mindre roligt var väl efter lunchen när jag gick till bilen och insåg att jag hade missat tiden me 15 min.....350:- i p-bot!!
Men men, första någonsin. Hädanefter blir det bara SMS parkering för då får man få en påminnelse till mobilen när det är 10 min kvar!!

Så nu är jag hemma och mellanlandar lite innan jobbet. Var ju tänkt att Johan oxå skulle jobba ikväll men det sket sig totalt då det visar sig att barnvakten tillika svärmor har antingen bältros eller svinkoppor....!!! Så nu får jag åka och hämta lilla pyret så hon får hänga me mig till jobbet en stund så Johan får hämta upp henne där.
Ett evigt pussel!!!

Nä nu måste jag passa på att skriva matsedel och handlingslista inför imorrn. Ska fylla upp kylskåpet då lönen kommer. JIPPEEE.
Jajag kanske måste betala in min p-bot då oxå=(

Tills Vidare
//Linda

3 kommentarer:

Nina sa...

Så du ska också?!1 På Maxi gissar jag?!!
Jag och Melina ska också göra det....säger lika....jiiippii lönen har kommit så man kan storhandla!! :-)
Vi kanske ses där, vi är nog där vid 9 skulle jag tro. Om inte så ses vi ju på kvällen:-)

KRAM

Hipsterlillamy sa...

Jajjemän!!! Jag och Thyra ska på Maxi imorrn. Vaknar vi 7 så kommer vi nog in till 9. Men sover vi längre så hinner vi nog inte direkt till 7. Men vi kan ju försöka!!=)

KRAM

Nina sa...

Aha...ja men vi ses säkert nåt där!! Vi ser väl:-)