13 maj 2010

Beslut och åska...

Sometimes you make the right decision,
sometimes you make the decision right.

Hur vet man vilket beslut som är det rätta???? Har ni tänkt på det nångång?!
Jag tänker på alla olika beslut man tar....allt från vilka par skor man ska ha till den där speciellt kjolen till vad som är bra för ens barn....
Hur man ska uppfostra på rätt och bra sätt.
Man kanske alltid ska följa magkänslan...jag vet inte. Har funderat på det där under dessa dagar jag vart hemma och bara gått o lunkat.
Ta er en funderare och se vad ni kommer fram till. Inte alltid att besluten är enkla och självklara!!

Annars då, vad har hänt. Jag har inte bloggat så mkt på två dagar. Har egentligen ingen orsak. Bara inte haft nåt att skriva om. Har vart hemma med sjukt barn. Ni vet ju alla hur kuuuuuul det kan va. Magsjuka,trotsig,trött och matt 2 åring....YIPPPEEEEE=)
Tur jag går på helgen imorrn kväll. Jisses va skönt det ska bli me jobbtid.

Tänker ha lilltjejen hemma imorrn, dumt att stoppa in henne för 1 dag o sen helg. Nä då tar vi o myser istället. Hittar på nåt kul tillsammans. Busplaneten McDonalds.....ja vi får se.
TantUlrika är ju uppe i stan oxå så vi kanske åker ut till Sörmjöle och träffar henne o kidsen.
Lets see...

Har precis upplevt 2010 års första åska. Som ni vet så är jag ingen direkt fan av det. HATAR åskan. Tur det finns laptop me trådlös uppkoppling. För inte är det roligt att måsta "dra" ut hela huset och bara ligga o lyssna på smällar o bomber....fyy fanken. Tur det gick över fort!!

Nu tänkte jag försöka få mig lite sömn. Bristvara på det inatt eftersom jag jobbade natten. Thyra fick gå över till farfar i morse ett par timmar så jag fick då sova nån timme.
Så det börjar kännas som grus i ögonen!

Hoppas ni har det gött!
Tills Vidare
//Linda


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja svårt de där ibland att veta om man gör trätt eller fel.

Tror man ska göra de som känns bäst, blir de fel så är de väll oftast inte hela värden de heller.

KRAAAAM på dig, ses i dörren idag!/Helena

Hipsterlillamy sa...

Ja visst är det!! Men som sagt blir det fel så blir det fel...!
Som så ofta!! hahahaha

Du hann ju gå idag...trodde vi skulle få ses!!=(
Men på måndag jobbar vi!!!=)=)

Ha en härlig helg!!

KRAAAM