03 maj 2010

Måndag....

o jobb.....började 7 i morse. Jag brukar undvika att lägga ett dagpass på måndagar och än värre ett 7-pass.....!! Men men nånstans i jämkningen av schemat måste min hjärna inte ha funkat..
Jajja det har då funkat bra idag. Somnade före 22.30 igår så jag vaknade rätt utvilad!!
Har dessutom jobbat me Jea idag så då går som tiden lite fortare....!! Trevligt.
Vi har handlat lite mat och bakat två olika sorters kakor/bullar.

Efter jobbet drog jag ett snabbpass på gymmet. Hann då me 30 min på crosstrainern och lite armar. Kalas.
Ïmorrn har jag heeeela dagen helt förmig själv innan jag går på ett kvällspass. Jisses va skönt.
Ska på ett Corepass och sedan blir det fys och ben tror jag!!!=)

Härligt me en egen dag innan jobbet. Just nu så har jag knappt nån egentid förutom jobbtiden då. Men den räknas ju inte....!! Johan jobbar ju JÄMT.....o nu i helgen åker han o jobbar i Dorotea.....
Hur härlig unge vi än må ha så suger hon då musten ur en. Ikväll har verkligen vart en sån kväll. Inget som jag har sagt har vart bra. Allt ska göras tvärtom. Säger jag sitt vid matbordet så ska hon stå i stolen....åsså flinar lillskiten bara....!! Inte ett dugg sur eller ledsen....men shit va irri man kan bli.
O nu då vid läggning så inte skullehon sova, inte var hon trött.....hon har legat och pratat me sina mjukisdjur i typ 45 min och ropat på mig emellanåt och tokskrattat när jag kommit in.....
Allt bara för att hon somnade sent på dagis idag och sov 1 TIMME...till 13.30....jisses.
Jag måste säga till imorrn att har hon inte somnat innan 12 får dom plocka upp henne..

Jajja nog spytt galla....nu ska jag spana i årets bönder!!!

Tills Vidare
//Linda

2 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Häääj! V 28, 29 & 30 har vi semester o kommer troligen vara i S-vall större delen av tiden eftersom Andreas har jour på stationen endel :S Inte alla dar men typ varannan..men säg till om o när ni planerar komma så att vi kan koka i hop ngt braigt! =) =) KRAM

Anonym sa...

Klart man blir less på familjen anars tror ja fan inte man e normal!!! Skulle nog ha blivit galen på mina om Jörgen jobbade som din gubbe gör.

PUSSSS på dig din snygging!!!

Helena