07 maj 2010

Underbar dag

Vilken härlig dag jag och Thyra haft!!!! Det är väl bäst när solen skiner och man kan va utomhus. Finns så mkt att göra och upptäcka....
Vi bakade tidigt i morseoch sedan gick vi ut runt 9.30....sedan var vi ute tills det var dags att åka på föräldrafika 14.30....
Thyra ville tom äta ute så det blev uppstekt pannkaka i Musse stolen!! Nöjd var hon.
Vi har plockat hundskit, krattat, rensat jordgubbslandet samt hjälpt snön som finns kvar fläckvis att försvinna...!
Ja vi har ju även hunnit gungat samt suttit på trappen ner mot sjön och tittat på vattnet.
Otroligt nog så är slänten ner farlig och hon går inte nära den! Jag törs tom gå in i huset och lämna henne....!! Hon går inte nära! Skönt!

Imorrn lovas det lika bra väder! Toppen. Ska iväg och träna fys samt ett corepass imorgonbitti. Ska även då passa på att åka och köpa en sak som jag hittade på blocket . Visar er imorrn!
Kommer att bli klockrent här hemma på gården!!
Imorrn kommer även Nina med barnen och ska sova över. Ska bli najs och mysigt. det händer ju inte varje dag om man så säger. Så jag antar att det blir lite vin imorrnkväll!!
Ska väl oxå träffa Vanja och Elle imorrn och det är nog ännu längre sen.....!! Trist att man måste ha ett jobb som tar en massa socialtid av en...hahaha!
Ser fram emot morgondagen. Den kommer att bli superskoj!!!!!

Nä nu är det dags för en mojito....känner mig värd en sån efter denna dagen. Har vart så duktig...!

Ha en underbar fredagkväll. Det ska jag ha...alldeles själv.....!! Är ju gräsänka hela helgen så!!
Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: