10 maj 2010

Känner för förnyelse...

Är det för att det är måndag eller vad är det? Känner för att göra en total förändelse. Kanske HELT ny frilla....nytt jobb...kanske borde söka utbildning...
Ja hjärnan känns som mos idag.......!!!
Är ju bara 33 år....inte fasen kan man redan fastna i samma, livet kan fortfarande ha mkt att erbjuda!
Men känner jag mig själv så sitter jag kvar på samma jobb 10 år från nu........kanske tom har samma frilla.......=) Jajja.....måndag....jag HATAR måndagar. Jag och katten Gustav.....

Tror dessutom att jag har drabbats av nå pollenattack. Tung i huvudet, konstigt förkyld fast jag inte är förkyld(bara låter som det) torr i ögonen....
Brukar ha haft så här nåt år tidigare och det är då det vart mkt pollen i luften...Kan det va så?!
Tror jag ska testa me Clarityn

Vilket positivt inlägg från mig idag....=)
Tror jag har gått hemma för många dagar nu.......tur man får jobba imorrn natt.

Thyra har nu tittat på samma film ca 7-8 gånger.....filmen som vi filmat uppe i K-fjäll tidigare i år. Att det kan va så roligt att se sig själv på TV!!!

Jajja jag ska väl softa i soffan,slänga isäng Thyra sen tror jag att jag ska surfa runt lite på intörnät....

Tills Vidare
//Linda

1 kommentar:

Jennely sa...

Sådär kan jag också tänka ibland att man borde söka nån utbildning eller nåt, men då inser jag att jag skulle aldrig palla att plugga med min konstanta trötthet, skulle ju somna på lektionerna! :)

Byta jobb har också farit runt i tankarna men i dagsläget stannar jag där jag är ett tag till.

Byta frisyr är alltid roligt :) Det är ju som lite lättare än de andra, blir man inte nöjd eller tröttnar så låter man håret bara växa ut igen :)