18 januari 2011

En dag me tjejerna

Idag kom Cilla,Jessica & Melker ut till oss. Vi å lunch och satte ihop en setlista inför kommande spelning om 4 veckor. En bröllopsspelning - fantastiskt roligt!

Men innan dom kom så hann vi va ute en sväng på gården. Busade i snön med hundarna och åkte lite spark. Försökte få me oss Celma men henne fick vi bära från gården. Hon är så trygg här så "omvärlden" känns fortfarande otäck...=)
Annars så går allt bara fint med den lilla. Hon blir tuffare och tuffare för varje dag.
Har dock haft en natt me jobbig mage igen, men vi har kommit på orsaken redan!! Johan hade gett för mkt mat denna gången. Måste bero på det!!

Mina små...=)

Underbara Cilla me Thyra&Melker

Ruggigt cool kille i saccon
Thyra är verkligen sååå snäll me Melker.

Nu nu ska jag smälla i mig en semla. Tror jag och lillebror behöver en sån i magen. Sen ska jag krascha i soffan och ladda styrka inför morgondagen...
Imorgon är det dags för Joker att få somna och komma till hundhimlen....
Ikväll och idag har han varit jättelåg. Upptäckte även blod i avföringen. Han är ruggigt kutryggig och trött.
Är rädd att jag har väntat för länge. Stackarn har säkert jätteont....=(=(=(

Tänk på mig i morgonbitti är ni snäll....

TillsVidare
//Linda

Inga kommentarer: