12 januari 2011

V18

Herrejisses vart tar tiden vägen. Har snart gjort halva graviditeten.....! Hinner ju inte me.Och snabbare lär det gå från o me imorrn då vi hämtar hem Celma.
Får man ju lilla valpen att ta hand om. Ska bli spännande.
Känns baske mig mer pirrigare att ta hem valpen än en till unge i sommar.
Ja hur som så ska det bli kul. Matskål, halsband och sovplats är kirrad. Nu blir det fulla huset i Holmsjön. 2 hundar, 2 vuxna och en 3 åring(snart). Sååå mysigt vi ska ha.
Så denna helgen blir vi bara hemma och försöker klimatisera Celma.

Det enda vi ska iväg på är Melvins kalas på Leos på lördag. Får se vem av oss som åker.....
Det ska ju vräka ner ytterligare MASSOR me snö i helgen.
SJUKT...nu får det fasen ge sig tycker jag.
Idag har det oxå kommit så Johan ska ut och jobba inatt och jag jobbar inatt.
Thyra då, joo hon valde att sova hos farmor och farfar inatt istället för att farmor skulle sova hos oss.
Speedad och packad så drog hon dit redan till Bolibompa......så vi fick en väldigt lugn kväll ikväll. Gött!
Hon hade då somnat före 20, tom bett om att få gå o sova....!

Nu ska jag ta o spela lite meningslösa spel på datorn och äta lite chips!! Dricka kaffe så jag håller mig vaken.

Återkommer imorrn när Celma har flyttat in.

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: