22 januari 2011

Playstation Move

Idag har vi haft en kanondag. Jojje drog iväg med Manne och Hampus och körde skoter så Vanja tog me Elle och Bosse och kom ut till oss.
Det blev fullt dra här hemma. 2 valpar, 2 snart treåringar åsså Maja som är hos oss i helgen...
Kul men man blir fort trött....

Så till middag idag fick det bli hämtpizza istället för hemmapizza. På vägen åkte jag förbi Media Markt och köpte hem Playstation Move
Blev full action här hemma ikväll igen. Köpte inget spel utan tänkte vi skulle spela alla demospel som följde me startpaketet. Kan man ju känna av vilket spel man kommer att gilla.
Fanns ett spel me som faktiskt Thyra kunde spela så jag tror vi får rycka in det!
Kul att hon me kan delta!!
Hade ju först tänka köpa Wii men kom på andra tankar och köpte detta istället.
Smartare eftersom vi har Playstation 3 redan!!

Jajja nu ska vi ta det lugnt en stund sedan blir det nog lite mer move innan jag ska KRASCHA isäng...

Tyvärr så verkar mina fogar ta en jäkla stryk denna grav. Har även en del sammandragningar redan och då speciellt om jag har det stressigt eller mkt att göra. Som jag iof alltid har..
Får nog börja tänka efter så jag inte drar på mig nån heltidssjukskrivning....

Ha en härlig lördagkväll
Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: