29 januari 2011

En vecka sedan...

Jisses vad en vecka går fort. Insåg ju nu att jag inte bloggat på en vecka. Dålig stil. Men vet ni.
Jag har legat däckad....Var läääänge sen feber däckade denna kropp.
Sedan tisdagnatt så har jag vart medvetslös.
Igår kväll gick jag då på jobbet och det var riktigt skönt. Ny energi i kroppen. Fortfarande snuvig och hosta men det håller på att ge sig. Inatt har jag mest vart vaken och spottat slem(förlåt för känsliga läsare).....men det är så skönt att få upp det!!!!! Inbillar mig att jag blir friskare fortare.
Snyter nig så jag är röd och fin under näsan. Måste köpa Nozoil idag för näshålen är förstörda av all nässpray....
Fräsch brud. Kunde ju inte valt sämre tillfälle hellre. Har ju en spelning som vi ska repa MASSOR inför. Nu ska jag bli frisk och ta nya tag...
Men lite bilder har det blitt iaf, kan ju dela me mig. Har ju vart en del action häri Holmsjön.För när jag en gång ligger däckad så ska ju såklart den lilla oxå va sjuk och VÄLDIGT jobbig...Börjar me en söt bild på Celma&Bosse

Detta hände på onsdagnatt när min feber var som högst. Thyra var SVINJOBBIG(aldrig hänt en natt förut), skulle absolut sova med mig och jag orkade inte tjafsa. Hon varpå väg upp i vår säng då hon snubblade och ramlade på kanten till sängen och tänderna gjorde ett rejält avtryck i läppen, kan tillägga att det SPRÖT blod....sånt som är roligt när man själv är sjuk. Tyvärr så dög ju bara mamma oxå såklart...

En gladare Thyra som ser ut att ha gått boxningsmatch leker med trolldeg på hennes egna lilla vis
Thyra i mina gamla lackskor...
Närbild - fina tycker jag! Kommer faktiskt ihåg när jag hade dom själv

Nä jag tror vi ska ta och kläpå oss och gå ut en stund innan det är dags för mig att åka och jobba långpass. Hoppas ni får en härlig helg!

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: