04 januari 2011

Förkylt

Shit va förkyld jag är....blääää....ni vet det är så att det sätter sig på ögonen och det är svårt att hålla domöppna. Man vill som bara sova.
Inge feber dock bara täta bihålor och allmänt tätt i varje hål och ledning...
Hoppas det är över imorrn.
Ska städa undan julen imorrn fm har jag tänkt. Nu e jag less på granen och julgardinerna.
Jajja ut ska det iaf...på nåt vis.....

Annars då. Jooo det knallar på både med alla utanför magen men även den lill* där inne.
Har numera en fisk som sprattlar till ibland. Så mysigt att börja känna av det.
Snart dags för UL och då blir väl allt mer verkligt. Hoppas då dom kan se vad det är för kön där inne. Vill så gärna veta!

Joker då - ja vad ska man säga. Han slutade me sin medicin i söndags så än så vet vi ju inte. Får väl se om det blossar upp nya sår eller om de håller sig borta. Men han är långt ifrån samma hund. Mkt lugnare. Dålig på att dricka vatten. Fortfarande smal. Förstorad prostata. Dålig armbåge.....oddsen ser inte så rolig ut.........men vad göra......

Det är ju som sagt rätt mycket på gång i den Åströmska familjen. Som vanligt så gillar ju jag när det händer saker omkring mig.
En ny sak som kan bli aktuell redan till veckan kommer jag kanske att dela me mig av...vi får väl se. Håll till godo...
2 veckor i fjällen är bokade - TOPPEN.
En vecka me mamma o pappa ( HITTA EN SKOTER NU PAPPA)...
Andra vecka så kommer fam Fältén upp och spenderar me oss. Blir ju som toppen.
Vi har ju som börjat va uppe 2 veckor i rad nu. Såååå skönt. Nästan skönare än utlandet....

Usch vad jag hoppar mellan olika samtalsämnen. Grejen är att egentligen är hjärnan gravidtom ikväll. Eller kanske tom full av snor....hur ska jag veta. Snurrig och tom är jag då.
Nu ska jag snart tassa isäng och lägga mig o kolla på Operation Leende(tror det hette så) på Tv4 iaf...kl21. Tror det är riktigt bra!

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: