21 januari 2011

VINNARE CLINIDERM...

Vinnarna är nu dragna under kontroll av en kollega här på jobbet idag!!

Vinnarna är:

Johanna B
precis vad min rödprickig-flammiga gravid-hy skulle behöva! Just nu kör jag spackel-metoden :D Men Cliniderm kanske hjälper mot det värsta?

Malin Junghard
Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!

Helena Kujanpää
Klart jag vill prova, kanske även torrisen jag kan bli mjuk och len

Hannele Rantamäki
Varför ska jag få vinna?
För att jag är en trött och har en tråkig hy som mamma till 2 pojkar och jag behöver något som piggar upp det torra och tråkiga och där det fattas min hy balans att komma tillbaka till den vanliga igen som det var förut.
Min hy är otrolgit tråkig och tappat all sin glans fast man är mamma så vill man ju se snygg och fräsch ut :)


STORT GRATTIS!!!

Skickar er ett mail inom kort!

Sedan vill jag tacka alla andra oxå som vart me i denna tävlingen.

Tills Vidare
//Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Men du va ska bloggen heta nu??
tänkte ge dig lite förlag hehehe

En kåt mammas bekännelser.

Jag och mina sjuka tankar.

är jag som alla andra??

jag flyger med mina egna vingar.

Fuck the world.

hör gärna av dig om du vill ha fler förslag.

kramkram/helena