31 januari 2011

Har haft bättre tider


Nu är det illa me Linda Åström.....
Har nog vad jag kommer ihåg iaf aldrig vart så sjuk som jag är nu.
Trodde ju det hela vände i fredags men det ökade istället igår...
Nu sitter jag hemma från jobbet me ögoninflammation, förkylning me en JÄVLA torrhosta, förmodligen bihåleinflammation...hmm...har jag glömt nåt......
Nja det är som jämnjävligt......

Dessutom får jag ju inte sova nattetid,dels hostan men vår lilla prinsessa är inne i nån period där hon bara vill ha mamma...och då menar hon det ska jag säga!! Johan har inte haft det lätt på kvällarna i helgen när jag jobbat. Hon har bara skrikit efter mig!!! Men men ungen har då sovit när jag kommit hem så han har ju lyckats iaf.
Det värsta ärnär hon har vaknat o vägrar sova i sin säng och vägrar sova i vår säng.
Var ska hon sova då?? Näää hon säger att hon inte ska sova..
Roligt.....
Jaja det har gått bra, hon har somnat i mina armar i vår säng tillslut!! Jag orkar inte tjafsa heller när jag är sjuk själv....vi tar det sen. Inatt kan hon sova som vanligt igen....så har det ju vart hittills....varannan natt typ.
Jajja det löser sig sen...

Nu har jag gnällt av mig...ska strax åka till läkarn o se till att jag får nå medicin...
Ha det
Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: