07 januari 2011

Måste bara börja med att säga VA ROLIGT att så många vill va me och tävla om Cliniderm kitet.=)
Jätteroligt att så många "okända" hittat hit! Välkommen!!!=) Hoppas ni fortsätter hänga med mig här och läsa om mitt halvtråkiga men oftast galna liv!!!
Är faktiskt positivt överraskad över produkterna. Kommer me all säkerhet att börja köpa dagcremen iaf!!

Status på annat i livet då....
Thyra har pang bom blivit stor. Nu har hon slutat med blöja på dagis!!! Testade i onsdags och det gick toppen. Hon var tydligen superduktig!! Kul att höra!! Så idag åkte nattblöjan av och trosor på. Åkte så till dagis. Tänk att det ska va pirrigt att åka iväg sådär första gången i bilen utan blöja.
Töntig man är egentligen...jag vet ju att hon säger till!
Kanske för att det är första gången!
Annan status på henne är inte mer än toppen. Hon har då inte fått min hemska förkylning iaf. Den börjar iof att ge sig nu...=)
Men hon sover ju som en tonåring istället...jag klagar inte iof....
Men hon hade ju en period när hon ville upp typ halv sju-sju. Nu är det nästan ALDRIG före 8.
Det värsta är då de dagar vi börjar 7....hahaha...i morse skrattade jag för mig själv. Fick en framåtblick om hur det kommer att va i tonåren. Morgonsur och drog bara täcket över sig...=)
Vad säger man......

Idag är man på jobbet men efter det så kommer vi att åka på ett spännande mission. Jag och familjen alltså. Återkommer säkert mer om det ikväll. Håll utkik...

Helgens planer föll då bort. Vi hade ju tänkt åka till Fredrika men det ser ut att komma MÄNGDER me snö så vi stannar hemma. Får väl avvakta till imorrn o se hur det ser ut. Kanske blir en sväng över dagen eller nåt. Det skulle ju iof komma rätt mkt inatt men det har kanske bara kommit 5 cm....men men....
Vädret är superhärligt. -2 så det är verkligen skoterväder.....bara Johan kunde ta och serva min så den kommer hem på gården. Vill ut och åka.....

Nu ska jag göra ett ryck här på jobbet. Grabbarna måste få komma upp kanske.
Ha en bra dag så lovar jag att vi hörs senare ikväll!!!!
PIRR!!

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: