11 februari 2010

2,2.....=)

Så ja, nu är vardagen tillbaka. Thyra åkte till dagis i morse. Tror hon var rätt glad över att åka dit, såg då ut så iaf..
Dom skulle va ute o leka i snön när vi kom dit, skönt. Dom är ute rättmkt på hennes dagis vilket jag tycker är toppen!!! Vi är ute mkt här hemma oxå och Thyra är ju galen i snön!!!=)

Så vad gör då mamman idag.....=) Njuter...hahaha
Ja lite iaf....rätt skönt när man har gått hemma o slitit på varann i fleeeera dagar. Visst är det mysigt men man måste ju hinna me en massa annat oxå, sånt som har kommit efter dessa dagarn när jag bara har tvättat o sanerat!!
Så när jag lämnade henne på dagis åkte jag o storhandlade påMaxi. Skönt att bara gå o ta det lugnt bland hyllorna där.
Åkte hem la en matbrödsdeg på jäsning - åkte över till svärmor och tränade en stund....sååå skönt. Skulle egentligen till gymmet idag men det fick bli crosstrainern istället. Blev 3,5 km iaf.

Var ju på invägningen igår och den visade 2,2 kg ner....så nu har jag tappat 4,7 totalt.
Är supernöjd att det går åt rätt håll. Precis som förra gången jag var me i Viktväktarna så går det ju sååå bra. Är aldrig hungrig eller inte sugen på godis. Sötsuget försvinner som när man äter nyttigare.
Så det är ingen kamp kan man ju säga. Äter massor av mat o njuter samtidigt som man tappar vikt. Underbart!

Nä nu ska jag ta o förbereda middagsmat till Johan & Thyra och baka ut brödet.
Sedan blir det jobbet i em. Ska bli sååå kul. Jobbar me Jea o Helena....har saknat dom!! Så jag antar att det blir massor av skvaller o surr ikväll! Men framförallt en massa skratt!

Ha en härlig dag!
Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: