08 februari 2010

Nya tag..

Dålig uppdatering idag insäg jag precis. Har totalfastnat i min stickning. Vill så gärna ha sjalen klar NU!!!

Men det är inte så mkt kvar nu.

Annat idag då. Thyra verkar frisk....blir då dagis imorrn.
Då ska jag inleda projekt komma-igång-med-träning.
Gymkortet är köpt så det är bara att starta. Så imorrnbitt när jag lämnat lilltjejen kl 9 drar jag järnet ner till simhallen för lite styrka o kondition!! Sååååå skönt, men ovant.
Det var ju två år sedan jag tränade......o då var jag ju suuuperduktig. Ja ja nytt år nya tag..


Nu ska jag slänga isäng T så jag kan fortsätta me stickningen=) Visar en bild när den är klar



Tills Vidare

//Linda

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vad spännande för dig!!
De blir ju JÄTTE KUL med träning!!

KRAAAM/helena

Hipsterlillamy sa...

Skiiiiitspänannde...har nog för bråttom när jag bloggade.
Thyra kräkts igen!!!!
WHAT THE HELL!!!

Nina sa...

Du får gärna sticka nåt åt lillan när du har tid!! ;-)