12 februari 2010

Maaaaaat...

Har idag vart o hjälpt Vanja inför morgondagen. Hon fyller ju år imorrn så det är öppet hus och massor av folk väntas komma. Så det minsta jag kunde göra var att ställa upp och hjälpa till att fixa mat.
Vi har gjort en massa massa smarrigheter och jag ser fram emot att få provsmaka allt imorron.=)
Thyra fick stanna hemma me farmor ocg eftersom hon skulle ivägoch jobba så fick jag åka hem lite tidigare, innan all mat va klar. Men men, jag har då iaf bidragit me en del!!

Nu ska vi bara fredagsmysa resten av dagen. Sitter o väntar på att pappsen ska komma hem så vi kan åka in till stan. Ska fixa en sak åsså ska vi åka förbi hos Fälténs igen en sväng.
Sedan tror jag det får bli thaimat på hemvägen!!!!=)
Sedan blir det Lets Dance och en hyrfilm.
Sååå skönt att va hemma o ledig en fredagkväll. Vet inte när sist jag var hemma en fredagkväll...

Ha en underbar fredagkväll..
Tills Vidare
//Linda

1 kommentar:

CARRO sa...

Hoppas att ni får en mysig kväll!! Kram Carro