25 februari 2010

Tomt...

Har egentligen ingenting att blogga om idag....inget speciellt roligt har hänt. Bara samma vanliga...dagis - jobb - hem - laga mat - ta det lugnt.
För denna vecka har verkligen ingeting hänt. Hade planer för ikväll men dom fick jag avstyra för Johan skulle iväg.......mmm.....han sålde sin skoter som han köpte för cirkus 4 veckor sedan.
Så roligt var det att vara Yamaha ägare...=) Vill säga det men jag håller mig....kan ju iof säga det här...."va var det jag sa".....
Nu får vi se vad han rycker in...jag tror det blir en Ski-doo ja......hihihi

Nåt annat då...tjaaa....jobbat idag..med Helena. Det blir då fasen galnare o galnare när vi jobbar ihop.
Tänk om nån som inte kände oss skulle höra oss.Dom skulle förmodligen tro:
1: Att vi inte är kloka i huvudet.
2: Att vi TOTALT hatar varann
3: Att vi har världens sämsta humor
4: Att vi bara tänker på en sak....ja....

Men det är så otroligt roligt och dagarna går fort fort fort..

Imorrn bitti blir det gymmet.Såå skönt att röra på sig. Ska träna främst på crosstrainer men även lite mage o armar.

Nä nu ska jag cyrbra vidare....sov så gott!!

Tills Vidare
//Linda

3 kommentarer:

Jennely sa...

Tänker ni inte bara på en sak då? ;)

Anonym sa...

Ja hahahaaa, dom skulle nog tro de.

puss och kram på dig saknar dig inte riktigt än, men kanske till kvällen./helena

Hipsterlillamy sa...

Hahaha Jooo Jennely du har nog rätt. Men Helena är värst!!!

Helena din gobit...klart du saknar mig redan till kvällen....jag saknar då dig!!=)