15 februari 2010

Glädjande besked..

Pratade me vetten nu. Vi har ju fått provsvaren från Strömsholm och blev såledesoxå kallade dit. Men det var typ 1 dag bortså vi hade ju ingen möjlighet att kasta oss i bilen och åka ner till Stockholm. Finns inte.
Jaja iaf så pratade jag me veterinären nu och gick igenom provsvaren me henne och bedömde hur Joker var nu.
Sa ju som det var att Joker har inte haltat på flera veckor, han är otroligt glad(fast det är han ju jämt iof)men det är en annan sorts glädje.
Så då sa hon såhär:
"Om medicinen funkar och hunden ser ut att må bra så då tar vi inga vidare följder. Han kan va bra nu i flera år efter medicinen och får han tillbaka det så sätter vi in en ny kur. Vi måste utgå från hur hunden mår. Dumt att ta bort honom när han mår bra och medicinen fungerar"

Ville bara dela med mig....=)

Ha en bra dag,måste ta min dotter som hittat min sminkväska......hmmm....

Tills Vidare
//Linda

3 kommentarer:

Hannis sa...

Wiii!
Vad bra!!Underbart att höra=))

P&K

Nina sa...

Underbart!! Skönt!! :-)

Anonym sa...

Åh vad underbart vännen!! Så glad jag blir. Kram Jessica