20 februari 2010

Rolig dag!!

Idag har det vart en rolig dag!!!=) Fulle rulle heeeeeela dagen. Först nu jag sätter mig ner o tar det lugnt. Tänk när dagarna kommer att fyllas såhär....
Det började me morgonpyssel. Jag o tjejerna drog frammina scrapbooking grejer och satt lääänge och höllpå. Är sååå motoverad att ta vid där jag slutade. Måste göra klart Thyras första-år-album. Nu e det på gång.
Har aldrig sett Thyra så koncentrerad och fokuserad. Hon satt säkert 45min helt inne i det hon höll på me. Klippte och klistrade och höll på.....jätteskoj. Hon ska absolut få scrappa medmig i fortsättningen!
Sedan slängde vi ihop lite lunch. Snabbfrämmen av fam Fältén och sedan drog jag och Maja iväg in till stan. Maja har ju dansklass på lördagar så jag passade på att gå en sväng på stan i lugn o ro.
Blev ju såklart lite shopping - balsam för själen. Köpte Pippi pyjamas och en pippiklänning till Thyra. Ska komma ihåg att fota det imorrn....Åhlens har ju så mkt fina Pippikläder.
Jaja, iaf när Maja var klar så mötte vi upp Jojje och Thyra på simhallen. Passade på att bada allihopa innan vi åkte hem och gjorde middag!!=)
GRILLADE UTE.......=)Johan stod i minus 20 och grilladepå utegrillen.Nu snackar vi att börja i tid...
Men shit va gott det var...

Nä nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och virka klart mitt Mumintroll - bild kommer.
Invänta melodifestivalen och äta lite popcorn!!

Ha en underbar lördagkväll
Tills Vidare
//Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaa va kul att ni, grillade fast de blev 20-.

Hoppas att jag hinner få grejjerna na nu iveckan, så att vi kan skrappa i helgen.

Kraaam och ha en bra kväll