19 februari 2010

Fredag...

Så då var det snart helg...jobbar med Helena idag så dagen lär ju springa fram. Vi ska strax åka på Maxi me ena brukaren så då kan vi gå o strosa där ett tag.
Sen kommer Maja med bussen från Fredrika och ska va me oss i helgen!! Sååå mysigt!!
Tror banne mig vi ska åka o bada imorgon i Holmsund....!! Maja har ju dans imorrn me men det hinner vi oxå me.

Igår var det ju en annan dag, torsdag, vad hände då. Mkt eftersom jag aldrig hann uppdatera bloggen.
Jobbade hela dagen sedan stressade vi hem och fixade käk jag och lilltjoppa. Sedan åkte jag iväg och träna me Eva.
Har vart hemma VARJE kväll denna vecka så det var otroligt skönt att komma sig bort.
Johan har haft sina projket i veckan så jag har inte tagit mig ut ur huset...hahaa....
Men träningen var skön. Känns toppen att va igång...tror det blir ett snabbt besök där i helgen me.
Åkte sedan hem till Jess och mötte upp henne och Cilla för lite snack angående The Lizzy.....
Ja bli inte oroliga vi ska inte lägga ner....den dagen dör jag...haha
Skulle inte kunna leva utan sången o musiken.
Vi snackade om framtida eventuella spelningar och om vi ska bedriva bolag..=)

Nä nu ska jag nog fortsätta dricka min andra kopp kaffe för dagen och kanske ta tag i jobbet.
Ha en toppenfredag
Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: