26 februari 2010

Kalas..

Snart fyller lilltjoppa 2år.....hallå liksom....vart tar tiden vägen.
Iaf så ÄLSKAR jag att planera o hålla på me sånt.....så planeringen är redan i full gång!!
Många tycker säkert att jag är fjantig och överdriver eftersom hon "bara" fyller 2 men det totalskiter jag i.
Är ju sååå roligt att få fixa temakalas!!
Iaf så blir årets tema....tadaaa....
MIMMI....har precis beställt hem fat,muggar,duk,inbjudningkort,godispåsar...ja åsså var det väl nåt mer....från Kalaspinglan
OJ va mkt roligt o skoj hon har där. Finns ju ALLT till barnkalas. Antar att jag kommer att handla där inför alla hennes kalas.

Spana in härliksom...

Bilden kommer från Kalaspinglans hemsida

Visst är det fiiiint?!! Har även hittat en suuuuuperfin mimmitårta som jag ska försöka ge mig på att göra. Bild och länk på den får ni senare!

Men före Thyra fyller år så fyller ju en annan viktig person år......40 dessutom....

Kan man ha barnkalas för honom oxå??? Njaaa jag tror inte han skulle uppskatta det. Han vill helst att vi inte har nåt...men jag vet inte. Vill iaf ha öppet hus...fårfolk lär ju komma....så det kan ju va bra att ha förberett lite mat/fika...hmmm.

Ja detta tåls att funderas på....funderar ni kanske vem jag menar?? JOHAN SÅKLART!!!=) Hans present är då klar...puhh. Ska åka till Sthlm i höst me två kompisar. Bo på hotell,mysa och besöka Sonisphere festival...skabli sjjuuuuuukt kul!!

Shit va det blev kalasfeeling redan...det är ju 1 1 /2 månad bort på båda...men som jag sa. I LOOOOOVE PLANNING!!

Nänu kallar duschen. Var o körde ett pass på gymmet sånu skaman vaska upp sig innan jobbet kallar.

Ha en härlig helg

Tills Vidare

//Linda

3 kommentarer:

Jennely sa...

ååh, va sött! Då vet man ju en hemsida man ska shoppa från då man själv får nån liten att ha kalas för :)

Nina sa...

Ja nu var du allt i god tid du!! ;-)
Men jättesött var det!! :-)

Hipsterlillamy sa...

Jennely visst hade dom fina saker!!! Toppensida tycker jag!!=)

Nina visst var det sött!=)
Du vet ju att jag gillar att va ute i god tid!!