16 februari 2010

Träninsvärk - hallååå

Idag är det då tisdag säger dom.....i söndags var vi ute och körde 8 mil på skoter jag o johan.....
Fortfarande IDAG......har jag en GRYM träninsgvärk. Blir ju bara värre....kan ju knappt gå.....ser ut som jag ha skitte ne me när jag rör mig....
Tänk att lite skoterkörning ska göra så mkt.
Johan säger att det berorpåatt jag kör ski-doo..., han är bara avis.....
Jag säger ovana.
Sist jag körde längre var ju innan jag sålde min förra skoter, dålåg Thyra i magen. Sålde den typ 1-2 månader innan hon kom.
Så det blir ju typ februari 2008....så det är ju faktiskt 2 år sedan....inte konstigt man är ovan då heller.
Sen att man ska försöka hinna me i Johans tempo gör ju inte saken bättre.
Så nu sitter jag här,fortfarande, me träningsvärk o tre blåsor i min vänstra hand.

Idag skulle jag då ta mig iväg till gymet,igen, grymt pepp trots träningsvärk. Måste ju pröva iaf..
Lämnade Thyra på dagis åkte ner Medley,klev ur bilen och insåg att mina träningsskor ligger kvar hemma i hallen. Var bara att sätta sig i bilen och åka hem. Tror det fanns en underliggande mening i det hela.
Kanske villemin kropp inte dit och skämma ut sig. Vet faktiskt inte om jag hade kunnat grensla upp på en crosstrainer eller cykel...tror f*n inte det.

Så nu sitter jag och funderar på om jag ska åka en sväng på skotern =) eller om jag inte ska göra nåt fram till p-mötet 12.30.....eller kanske shoppa?!?!
Dammusga måste jag då.....Johan hade me sig Joker till garaget igår. Han påstod att garagegolvet var nyss rengjort. När jag klev ursängen i morse så kändes det som att sätta ner fötterna på en grusväg....Nice và?!

Jajja, ha en bra dag på er
Tills Vidare
//Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

VAD härligt att du är igång med träningen, de känns väll bra!

PUss på dig så syns vi snart!