23 februari 2010

Tisdag

Madrömspass gjorde jag igår på jobbet. 8-21...var rätt trött och ÄR fortfarande trött idag. LÄngtar hem tills ikväll när man får lägga sig o sova.
Sen att det har blivit en heeel del OS tittande i helgen förklarar väl saken oxå.
Vilka härliga insatser av sveriges skidlandslag....jätteroligt!!

Åsså vaknar man upp till minus 30 idag. Bilen gick sååå trögt att koppla o växla. Kan ju aldrig va nyttigt att måste ta ut bilen i denna temp.
Men va jag gnäller. Vet ni va det beror på????=)
HUNGER!
En arbetskompis har lovat mig lunch idag - hans superdupergoa spaghetti carbonara....
Han börjar me den NU..jag är HUNGRIG!

Nog gnällt. Skulle bara uppdatera. Inget speciellt roligt har hänt=)
Tills Vidare
//Linda

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vem är de som lagar mat åt dig?hmmm undra vilka jag jobbar med imorgon.

Kraaam och ät nu så dom andra står ut me de./helena

Hipsterlillamy sa...

Jon håller på att laga mat. Supernajsigt!!
Du jobbar me Mag o Jon imorrn...

KRAAM

Helena sa...

Hej hej! Jag kikade bara förbi. Tänkte lämna en kommentar om ditt inlägg när jag ändå är här. =O)
Vist fasen e det kallt ute, och att det just nu ligger drivor av snö precis överallt gör ju inte saken bättre.

ha det gött!

Hipsterlillamy sa...

Hej Helena!
Roligt att du hittade till min blogg och dessutomlämnar en kommentar!!Blir lika glad varje gång!

Ska kika in på din blogg!!!=)

Ha det!