07 mars 2010

Helgen över då..

Usch alltid lika trist me söndagar när man vart ledig. Men efter den här helgen så känns det ändå okej.
Har haft en toppenhelg. Speciellt igår.
Packade iväg oss strax innan lunch igår och åkte till Örnstugan vid Täftebölesjön.
Möttes av ett gäng kompisaroch fler slöt till.
O vilket VÄDER!!!!!
Solen värmde fantastiskt. Slog upp en eld och grillade båda hamburgare och parisare.
Inte direkt vv-vänligt men jag räknade in det i dags antalet av points.=) Tog mig faktiskt en ätardag igår. Lyxade till med både vin och lite godis igår kväll!! Var ju superlänge sen!

Jajja vi var iaf ute ändå till middagstid.Kan man kalla en perfekt dag. Men då var vi trötta allihopa på kvällen.

Idag har Thyra vart iväg på barnkalas hos kusin Nea som fyllde 5 år. Hon och pappsen drog iväg då jag var uppbokad som solist på ett barndop. Ja inte vilket barndop som helst. Var ju Ninas lilla Melina som döptes!!! Så fint och enkelt. Som det ska va!!

Har nu tagit ett fotbad och tänker insupa det sista av helgen. Imorrn går jag på nattpass. Sååka och träna innan jobbet imorrn kväll. Tyvärr var afropasset uppbokat...bläää!! Men jag fårväl köra på gymmet!!
Ha ett gott slut på helgen!!

Tills Vidare
//Linda

Inga kommentarer: